O nás

Rychlá poptávka

Jak vznikl projekt Wi-Fi reklama?

Na začátku všeho vznikl nápad propojit reklamní formáty na transportu s mobilním marketingem. V dubnu 2008 jsme realizovali na vozech MHD první Bluetooth kampaň pro Fantu, při níž si mohli cestující do mobilu stáhnout hru se skákajícím pomerančem. Postupně jsme zrealizovali další Bluetooth kampaně a cestující v ČR i na Slovensku si mohli stáhnout mobilní obsah v podobě obrázku, hry, či znělky. S nástupem chytrých telefonů jsme od Bluetooth technologie upustili a inovovali zařízení pro šíření Wi-Fi signálu. Od nápadu nebylo daleko k realitě a v listopadu 2010 vznikla první testovací kampaň v reklamní Wi-Fi síti.

Do dnešní doby jsme zrealizovali mnoho desítek autobusů a tramvají s internetem sponzorovaným reklamní kampaní.

Více zde
705x470-px-54

Myšlenka udržitelnosti

Dlouhodobě pracujeme s vizí udržitelnosti MHD reklamy, která postupně dostává reálné obrysy. Našim cílem je podpořit pozitivní vnímání tohoto media typu na straně dopravních podniků, krajské politické reprezentace, zadavatelů i veřejnosti.

Na rozdíl od jiných reklamních nosičů totiž umí být MHD reklama, ať už venkovní nebo digitální, všestranně užitečná. Dokáže se celkově podílet na lepším životě v regionech. Umí informovat, zaujmout, podpořit využívání MHD dopravy a finančně přispět k jejímu zlepšování. Pomáhá růst regionálním firmám a je skvělou alternativou a nástrojem jak eliminovat reklamní smog.

Více zde
20241011_cz-bus_seda

Koloběh udržitelnosti

MHD reklamu spojuje mnoho aspektů, které vytváří jeden užitečný celek.

bez-nazvu-3

Konektivita - jednoduchá správa dalšího zařízení

Wi-Fi routery pro konektivitu ve veřejné dopravě, pro informační a reklamní účely.

bez-nazvu-32

Digitalizace - flexibilní a měřitelný přenos informačního obsahu

Digitální plochy efektivně nahrazují tištěné letáky=rychlost, flexibilita, aktuálnost, efektivita (měřitelnost). K tomu přispívají i právě naše MOBILBOARD routery, díky kterým můžeme dopravcům i zákazníkům nabídnout efektivní alternativu reklamy, třeba prostřednictvím Wi-Fi reklamy nebo LCD obrazovek.

bez-nazvu-33

Monetizace - finanční přínos z MHD reklamy

Finance z reklamy se vrací zpět do dopravy a pomáhají v jejím rychlejším rozvoji služeb pro cestující.

bez-nazvu-34

Užitečnost - regionální podpora dopravy a měst

Reklama na vozech veřejné dopravy je důležitá. Přináší do regionu užitek, efektivně podporuje cestovní ruch.

bez-nazvu-35

Udržitelnost - reklamní plochy, které nezatěžují

Tím, že MHD reklama využívá již existující a zároveň užitečné plochy, nezatěžuje města nelegálním a nevzhledným reklamním smogem. V souladu se současnými trendy reklamu tiskneme na bázi ekologického tisku, který je šetrný a ohleduplný ke svému okolí.

Chcete nabídku, potřebujte poradit? Neváhejte nás kontaktovat: