Konference IAC 2019 vykreslila proměny mediálního trhu

Rychlá poptávka
Konference IAC 2019 vykreslila proměny mediálního trhu

Konference IAC 2019 vykreslila proměny mediálního trhu

Zpět
12. dubna 2019

V MOBILBOARD se dlouhodobě zabýváme zapojením do online sektoru reklamy a monetizací Wi-Fi prostoru. Přístupy na internet z mobilních zařízení raketově stoupají!

Trh s médii se každodenně doslova mění před očima. A přestože žijeme v době digitální, je fajn si uvědomit a připomínat, že jednotlivá reklamní média se prolínají a mají v media mixu stále své nezaměnitelné postavení. A mobilní reklama, ta také tvoří jeho důležitý článek.

I my jsme lační novinek a chceme mít přehled o dění na poli online reklamy.  Proto jsme se zúčastnili odborné konference Internet Advertising Conference 2019.

Přes 500 účastníků a 30 přednášejících ve 3 sálech sdílelo své zkušenosti a poznatky ze světa digitálního marketingu! Éterem se šířila témata od tolik diskutovaného GDPR, optimalizace kampaní za využití umělé inteligence, porovnání kanálů sociálních sítí, o postavení nativní reklamy, o implementaci placeného obsahu do zpravodajských a dalších médií, o programatické reklamě, o síle video reklamy, o možnostech mobilní reklamy, o nových technologiích a dalších.

Odcházíme z konference s hlavou plnou nových informací a nepřeberného množství poznatků.

Co je ale pro nás a naše klienty v transportu skutečně důležité? 

1. MOBILNÍ MÉDIUM SEHRÁVÁ HLAVNÍ ROLI a DO HRY VSTUPUJE VÝZNAM WI-FI VE VEŘEJNÝCH SLUŽBÁCH.

Mobilní marketing stoupá raketovým tempem a představuje klíčové marketingové médium. Díky tomu posiluje význam a smysl Wi-Fi ve veřejných službách, v našem případě ve veřejném transportu, a stává se nedílnou součástí standardních služeb pro cestující v MHD. Její potenciál je zatím nevyčerpaný a budete překvapeni, jaké informační a komerční možnosti nabízí třeba naše MOBILBOARD Wi-Fi už nyní!

Díváme se do budoucnosti a stavíme zařízení pro digitální generaci zítřka.

2. DIGITÁLNÍ REKLAMA MUSÍ BÝT V SOUHŘE S KLASICKÝMI MÉDIÍ.

Digitální reklama disponuje velkým podílem v media mixu, není však všespásná! Přestože nabízí nepřeberné reklamní možnosti, rozšířené funcionality a reporty, stále má také své drobné neduhy, které ji v určitých ohledech kvalitativně sráží pod úroveň klasických médií jako TV nebo outdoor. Je tedy žádoucí kombinovat média tak, aby se vzájemně podporovala.

3. PODPORA A BUDOVÁNÍ BRANDU BEZ KLASICKÝCH MÉDIÍ? NESMYSL!

Chcete podpořit znalost brandu? Bez klasických médií jako TV nebo outdoor reklama to zkrátka nepůjde! A uvědomují si to rovněž ti největší hráči na trhu, kteří při tvorbě media mixu pro své kampaně stále sází i na osvědčená offlinová média. Vnímá veřejnost klasická média jinak než ta digitální? Pokud vezeme v potaz výsledky posledních průzkumů agentury Nielsen Admosphere, svět onlinu a offlinu má vzájemnou vazbu. Dle výzkumu totiž tradiční televizní nebo venkovní reklama významně podporuje znalost a šíření povědomí o konkrétní značce či produktu, čímž stimuluje následnou aktivitu zákazníka v prostředí internetu. Skvělá kooperace, nemyslíte?

4. TELEFONY V RUKOU CESTUJÍCÍCH JSOU NEDOCENĚNÝM KANÁLEM PŘENOSU INFORMACÍ

Nová generace lidí potřebuje být stále online, nečte noviny, je stále těžší je oslovit a upoutat jejich pozornost. Proto všichni zadavatelé a média řeší, jak jim doručit informace hned a bezpracně přímo do rukou.  Relevantně doručený informační obsah bude v budoucnu placen zlatem.  Wi-Fi ve veřejné dopravě je jedna z možností, jak vyřešit problém digitální generace spotřebitelů.

Aktuality

Wi-Fi ve firemní dopravě: Praktický benefit pro zaměstnance
24. února 2025

Wi-Fi ve firemní dopravě: Praktický benefit pro zaměstnance

Wi-Fi ve firemní dopravě: Praktický benefit pro zaměstnance Možnost bezplatné firemní dopravy je jedním z vítaných benefitů, které nadnárodní koncerny, jako je Volkswagen, nabízejí svým zaměstnancům. S ohledem na to, že velké výrobní a logistické zóny často sídlí na okrajích měst nebo v oblastech, kde standardní MHD nepokrývá všechny lokální potřeby, je firemní doprava žádoucím řešením. […]

 
Implementovali jsme Wi-Fi do nejnovějších vozů dopravce BORS
2. ledna 2025

Implementovali jsme Wi-Fi do nejnovějších vozů dopravce BORS

Implementovali jsme Wi-Fi do nejnovějších vozů dopravce BORS Jsme svědky rychlého technologického pokroku, který zásadně ovlivňuje a mění i veřejnou dopravu. Dopravci postupně prochází revoluční změnou a nahrazují svůj vozový park elektrobusy, které splňují nejvyšší současné standardy a emisní limity, ale podléhají také digitálním trendům.   Wi-Fi pro rychlé informace cestujícím Právě Wi-Fi konektivita se […]

 
Tradiční předzvěst Vánoc v MOBILBOARD
19. prosince 2024

Tradiční předzvěst Vánoc v MOBILBOARD

Tradiční předzvěst Vánoc v MOBILBOARD Posíláme PF 2025 a těšíme se v novém roce! A je to tu! Prosincová kvartální porada a poslední milník tohoto roku, která nás všechny znovu motivovala a připravila na nový rok. S radostí a v hojném počtu jsme se sešli, abychom probrali výsledky, úspěchy i oblasti, na kterých se dá ještě […]

 
Více aktualit